onsdag 9 april 2008

Tisdag.

Jag var på någon invigning, sedan svenssonhak, sedan chefen. värdelöst javet. förlåt mig själv. Jag skulle ju dumpa honom, och mitt i det där när vi skulle prata om det råkade jag istället gå med på att börja dejta istället. jag blev jätteförvirrad, vet inte alls vad som hände.
sov där i lördags också. damn.

imorgon ska jag ut och fira av en vän som ska resa runt i världen. jag har valt ut kläder hela kvällen. för jag vill vara snyggast på stället.

by the way var helgen helt fantastisk, om man bortser från hemgång med bossen dåra. Träffade riktigt Gamla underbara "vänner". Hälsade bara på ena halvan, ignorera den andra. Men lyckades springa på den ignorerade i ett gathörn dagen efter.
Skakade i hela kroppen. Det är nog det absolut vackraste jag sett.
Tänk om jag skulle få liite bara. Av de där underbara människorna. jag är patetsisk. men jag bryr mig inte om det.

Inga kommentarer: