söndag 31 augusti 2008

jag är så otroligt snygg.

När vi kom hem igår efter några öl på ett ställe nere på gatan sa min kille;
"du måste vara jättenöjd med dina bröst.."
vafan säger du, svarade jag störtförvånad. jag har alltid hatat mina hängtuttar.
"å dina lår är så varma och sköna att ta i..."
"din midja är så smal bakifrån och din mage är så sjukt sexig"

förlåt men jag tror att du tänker på någon annan.. .

då vände han på mig.
"ditt ansikte är otroligt proportionerligt. dina ögon sjukt stora och dina linjer så vackra."
jag låg stum på den uppblåsta gummimadrassen.
"man tänker liksom -ah, söt tjej-, men det är när man kommer nära som man ser hur jävla vacker du är."

aha. tack.


jag har ätit exakt 20 svarta oliver, med kärnor, från Figaro, de senaste sexton minutrarna. så otroligt förvirrad.

Inga kommentarer: