måndag 17 januari 2011

Måndagsledig.


Passar på att skriva lite innan min kille kommer hem.
Han jobbar häcken av sig, precis startat firma och har mer projekt än han kan hantera. Bitvis.

Idag visualiserar jag vårt nya hem. Var i huset och visade upp.
Känns så spännande. Kan inte riktigt förstå, efter ett år, vårat egna hus.
Det spritter i hela kroppen.
Hela dagen har varit sådär.
Vaknade av att baby nosade i nacken, kysste min rygg och tryckte sig tätt, tätt emot. Min lilla kattunge.
Å, han blir så arg när jag pratar med snälla rösten och säger att det var jordens mysigaste morgon. Han harklar sig och sänker till basläge;
"aha, jahaja, det var det tyckte du."
Men jag vet att det pirrar till i honom med. Han har ju sin fasad att tänka på..


Köpte en jättefin och Skön tröja från Gina idag. 49 spänn. Och ett par skitsnygga Levis. Nere på 26:er igen. känns skönt! Gått ner två kilo på vågen också. Vettefan hur det gick till. Har verkligen inte tänkt på min vikt nu på ett tag. Perfekt.
Ska köpa poweryoga-dvd och försöka komma igång hemma med träning. Pallar inte springa på gym längre.

Imorgon är det jobb, känns helt okej konstigt nog.
Nu ska jag laga kycklingwok och ta mig en c-vitamin.

2 kommentarer:

Konventionsknullets nya adress sa...

28 januari: inget och massa hände sen. Jag kollar också efter hus.

jolly jumper sa...

Verkligen bra att du skriver igen! tänk att det händer så mycket på så kort tid. Allt man inte visste. Coolt.