torsdag 18 juni 2009

jag vill ha hjälp.

Jag gråter för att jag tycker så jävla synd om mig själv.
och jag är patetisk.
lägger skuld på dig för att du inte gör som jag har tänkt.
och jag förstår ju det här.
men kan inget göra.
jag har lagt allting i nånannans händer.
jag känner inte den där andra.
det är en del av mig som inte tillhör.

jag är patetisk.
sitter och pinar i mig whiskey. för att det ska dämpa.
det gör så ont.
det går inte att förklara.
jag vill skriva fan flera gånger.
och plötsligt förstår jag alla alkoholister och drogmissbrukare.

och när jag försöker prata är det som att du inte hör mig.
det är så Jääääävla frustrerande.
vad ska jag göra?
vaad skaa jaag gööra??

jag märker ju att spriten dämpar.
det känns som medicin. det är ingen fylla. det räcker inte för det. det krävs såpass mycket alkohol bara för att dämpa allt det onda.variga.

jag är ung.jag är tjej. jag dricker whiskey ensam för att jag är ledsen.
jag är sjuk,

Inga kommentarer: