torsdag 17 september 2009

Kundkontakt.



Idag hände något väldigt konstigt.
Jag träffade en kille på jobbet. som jag träffat en gång innan.
då, vet jag att jag var lite pirrig och tyckte att han var rolig och söt.

Jag visste att han skulle komma idag, men trodde inte att jag skulle bli så påverkad.
Det var fan bland det värsta jag varit med om.
En blandning av något otroligt pinsamt och rätt fint, charmigt liksom.

Vi är lika, och mycket olika.

Han är välutbildad och fräsch och pigg. och ska precis flytta isär med sin tjej. och jag har aldrig varit med om varmare stötar mellan två människor och här sitter jag och ler som en jävla fjant med fjärilar i röven. typ.

Jag ville äta upp honom. han var så otroligt gullig.
och sexig.
typ som att jag skulle kunna gränsla honom där och då.
Han kom åt mitt lår ett par gånger.
förlåt. sa han.
gör inget. sa jag.
jag tafsar på dig. sa han.
jag är van. sa jag.

sedan gömde jag mina blossande kinder bakom hans tjocka kalufs.

vi pratade om allt från piss i poolen till bossa och kostymer, våldtäkter, jobb, cykling och sälar.

jag fortsätter.
"gillar du det hårt, eller naturligt?"
han stirrar på mig i spegeln.
"känslan alltså, på ditt hår". jag lyssnar till min egen röst och hör hur jag precis gått över någon slags gräns.
nu finns inga hämningar.

Snart ses vi igen. förstår inte var det här ska sluta. vill bara slänga mig i hans armar.

Inga kommentarer: