lördag 22 maj 2010

What a way to die.




Vaknar i en suck.
Troligtvis kuddränder över kinden, fåglarna sjunger inte den här morgonen.
Tv:n står på högsta och lätt förvirrad fattar jag ingenting.
Jag är ensam, jag är ledig, jag har ingenstans jag behöver gå.
Lycka.

Igår började det med några öl på uteservering, sen försök till utgång i ett folktomt, innan löninghelg Stockholm.

Det är grönt nu.
Jag springer på exet.
Han är dragen. Ler sitt fina. Kramar om och smeker kind. Vill mera. Trodde inte, men nu är det dåliga glömt. Runt runt.

Själv fy fan vad skönt att vara själv. Spy och skita. Har fan glömt hur man gör.
Pojken är i Göteborg och "jobbar".


L ska ha barn. Han har delat upp mitt namn och kommit på en egen version, som hans dotter ska få heta.
Det känns konstigt. Han säger att han vet att jag är den enda för honom.
Vet inte vad jag ska svara på det.


Man kan inte gå ut om man har snubbe. Det är liksom nästan meningslöst. Kändes så igår iallafall. Får bli barhäng i framtiden.
(Är jag klar nu?)

Inga kommentarer: