tisdag 22 juli 2008

elusive drug.


så jag gick dit. till hans affär där han jobba. han stod utanför och rökte. jag skakade i hela kroppen och kände mig som en fullständig idiot.

vi utbytte några ord.
han skulle ta med sig sjalen dagen därpå.
han var så snygg.


så jag gick självfallet dit dagen efter.
han hade glömt. han hade inte sovit hemma.

"titta, har ju tillochmed samma kläder på mig..."drog lite i den randiga tröjan.

han kramade om mig. vi tog en cigg. prata skit. han sa att han försökte måla, men att det inte gick nått vidare.

hans händer var svarta av tusch. "paint it black..."flinade han och slängde huvudet bakåt.
hans tänder kan vara de vackraste jag sett. en jämn rad av lagom långa, något inåtbödja, fantastiskt sexiga gaddar.

han gör mig svag.

han sa att han skulle höra av sig.

på kvällen sprang vi på varandra ute på ett ställe. båda något förvånade. jag kunde inte sluta titta på honom. ville känna hans hår, hans kropp.

min pojkvän var med, men när han inte såg vågade jag mig närmare min drog. han var full. och olycklig. som en ledsen, liten pojke. han sa att jag såg igenom honom, och det kändes precis så.

den kvällen träffade jag många gamla ragg. vilket har resulterat i en del sms, som jag inte är säker på vad jag ska göra med, nu när jag har Pojkvän.

Idag är det min och mitt ex sjuårsdag. om vi hade varit tillsammans.sjukt.

på söndag ska jag träffa svärpäronen..öh.jobb.
och på söndag är det Ett år sen min finaste finaste vän dog. hårt.


Inga kommentarer: