måndag 14 juli 2008

jesus..



jaha. så jag trodde att jag kunde vara trogen.
det har gått exakt en månad, och jag har redan hunnit kyssa ett gammalt ragg och ligga med ett nytt.
jag har inga känslor.
det är så himla konstigt.

det är som att det slår slint. när jag väl träffar en man, så glömmer jag bort alla regler och känslor.

min "nya" är, självfallet, gudomlig.
stor suck.
det är absolut det snyggaste jag sett i hela mitt liv.
mina tankar om att jag inte gillar perfektion kan ju numera dra åt helvete. han Är perfekt.
rent utseendemässigt, och till en början på alla andra plan också.

han har mjuka händer, varm hud. rätt dålig på att kyssas, men är otroligt charmig och sexig.
nackdel, tjackpundare.

jag orkar absolut inte bli någon morsa. jag orkar inte hoppas, eller bli besviken. jag orkar inte med trasiga fönster och plötsliga raseriutbrott. jag orkar inte med knark-are.

men det är klart att sådana killar berör någonting inuti, hundögon efter utspel, mys efter misslyckat sex. allt så svårt, ändå lätt.
i vanlig anda träffades vi av en slump.
stannade till fem.
glömde min sjal.
hade inget nummer.
stötte på honom samma kväll på gatan i en helt annan del av stan.
imorgon ska vi ses.
imorgon kommer min pojkvän hem.

jag vet inte vad jag ska säga.

jag vet inte vad jag vill.

jag ser dubbelt för tillfället.

Inga kommentarer: