torsdag 8 juli 2010

Törst.

Kroppen värker.
Jobbar över varje dag den här veckan.
Stressar, pressar. Finns inte tid att hinna med någonting.
Försöker unna mig god mat. Det blev sådär. Som vanligt. Det Är fan inte gott att äta ensam.

Promenerar hem. Blicken i marken. Blir äcklad när någon tittar på mig.
Konstig känsla.


Diskar tredagarsdisk.
Klarar inte av Amanda Jensen-sommarprat. Mår inge bra av hennes röst. Vet inte varför. Reflekterar lagom mycket över det. Stänger av, halvsover i soffan.

Bakis och dan.
Var ute igår. Hade skitkul. Trevligt.
Nuförtiden är det Trevligt att gå ut. Det är fan helt sjukt.
Vaknade av att en naken, muskulös, tatuerad, långhårig man kom krypandes över mig vid tretiden.
-Vad har du ätit för gott.
-Aioli.
Han tar en stadigt grepp om min nacke. Vänder mig bort från honom, fortfarande vilandes vid hans bröst. Sov nu, baby. Försök att sov nu.
-Men, men
-Älskling. Du kanske måste köpa tuggummi imorrn.

Romantico.

Inga kommentarer: