torsdag 12 augusti 2010

Lover, you should have come over.



Drack öl igår, drack öl idag.

Provade klänningar -inte en enda var bra.
Gud vet varför.

Jag med.



Min semester har varit fin. Har inte hunnit träffa så många vänner dock. Försöker ta igen.
Kunderna flockas, jag blir bättre och bättre.
Har dock inget bekräftelsebehov.
Nöjer mig med att gå runt.

Kämpar med att vara trogen och snäll.


Funderar på att konfirmera mig.
Fick hem kyrkans programblad. Där fanns både Qigong och grupp för dom som förlorat någon.
Det mesta är gratis.
Vore kanske en bra idé att bli lite kristen. Sådär lagom så man liksom har nån chans i helvetet..


Why not.




Tror att jag har borelia igen.
Håller på att få en finne också.
Känner mig sådär härligt mänsklig.

Jagar långben med toapapper iförd fleecemorgonrock, tofs mitt på huvudet och glasögon från -93, det är Fan inte okej.
Jag förtjänar att brinna.


(Varför kunde du inte bara åka hem till mig från Uppsala istället, jag har ju ett par gamla svarta ch monday typ stl 30 och nån liten topp som du säkert skulle komma i. Om du nu prompt måste ha rena kläder till imorgon.) Killar. Stor suck.

Inga kommentarer: