söndag 27 januari 2008

Kärikärlek


Chefen fick ligga lite på is den här helgen. Jag har varit ledig.
I fredags blev det öl och drinkar, lite för många kan tyckas.
Fick nattsällskap av en kompis. Gick på stan dagen efter och försökte ignorera bakfyllan. Fick tag i lite reaprylat, bland annat en kappa för 200 spänn. Great.

På kvällen blev det middag med exet. Trevligt värre. Massa vin och rom. Och tacos. Sov över. Det funkade, var dock lite spänd...

Imorse gick vi upp och åt frukost. Begav oss sedan till Record Hunter. Träffade E där. Hittade inget speciellt roligt dessvärre. Drog ut till Ikea. Hittat lite prylar som skulle vara snyggt i min nya lya. Men aj vad dyrt det kommer bli!

Dagens höjdpunkt måste ändå ha varit en väldigt speciell kille i kassa 12, eller nått. Han fick mig seriöst att fundera på att börja jobba på Ikea. Det kan ha varit den snyggaste man jag Någonsin sett. Helt utan att överdriva.

Drog in till stan. Käkade scampi, drack öl och "kollade fotboll" på stammispuben. Topp.
Nu sms:a chefen. Nu fick jag pirr i magen. Vad är det där?

Inga kommentarer: