söndag 13 januari 2008

oh.



Okej.

Jag har gått runt och fantiserat om min chef nu, en längre tid. Jag har tyckt mig få en del blickar osv, fast den senaste månaden har jag mer eller mindre lagt ner det där.
Det känns ju inte rimligt. Man Får inte ligga med chefen.

Men...igår var det fest. Igår var jag rätt het. Och igår ville han ha mig.
Så, självklart följer jag med honom hem. Självklart är han välutrustad och ger mig allt jag behöver, och lite till.

Jag var nöjd med det. Det var inte han. För han Tror inte på engångsknull, han förklarar att han vill ha något mer. Han tycker att vi ska dejta. Han tror att det kan bli något bra av "oss". Suck.

Det skulle ju kunna vara bra. Men hur tänker han, när han märker att vi måste kämpa för att få ihop en konversation? Förstår han inte att jag är mycket coolare än honom.


Imorse kämpade jag mig upp. En inbokad lerinpackning väntade, utan hänsyn till min bakfylla. Det gick dock bra, efteråt blev det lunch på Fridays. Vilket Inte var bra.
Vårsol idag. Promenerade genom Stockholm och kände mig rätt lycklig.

Om en månad går flyttlasset. Måste bara skriva på papperna också.

Inga kommentarer: