måndag 23 juni 2008

Natural beauty.




eftersom det var så svårt att slita sig från varandra, bestämde vi att det var lika bra att fira midsommar tillsammans.
inte så noga genomtänkt kanske, eftersom vi bara träffats för några dagar sedan.

vi sket i alla regler.
lånade hans föräldrars bil och stack ut till mitt land och min familj.

när vi kommer fram med båten till den lilla ön, med ca 42 hus på, sker något väldigt konstigt. På bryggan står Syntharens syster.

Syntharens syster ska fira midsommar på min ö. Eftersom hennes pojkvän är min granne.

. . .
vi blev alldeles stumma. lite chockade nästan. min övertygelse om att jag är jesus förstärks naturligtvis med detta .

iallafall följde en underbar helg.
på ett högt berg tar vi fina bilder och viskar kärlekord. han frågar slutligen chans, jag svarar okej.
familj är naturligtvis något påfrestande, och ibland känns det som att allt gått lite för fort. vi beter oss som ett gammalt par till och från. så när vi kom hem på söndagen brast allt lite.

vi småtjafsa och prata allvar. sen åt vi grillad kyckling och titta på tv under täcket i soffan.

sent på kvällen hör Exet av sig. jag tar mod till mig och berättar om könsjukdom och ny kille.
han blir förkrossad och säger att han ska elda upp min byrå.

befriad .

Inga kommentarer: