söndag 31 maj 2009

Älska mig.



Såhär.

Jag vet att han ligger och tittar på mig. för att inte behöva se honom i ögonen, kryper jag ner under täcket, lägger mitt huvud mot hans bröst och kramar om.
jag vet att jag är ljuvlig nu. fullkomligt bedårande.
jag drar mina fingrar i hans linjer. det är så ickespontant som det kan bli.
men det fattar ju inte han.

han suckar. klämmer lite på mig. "Shit. vad gör du med mig?"
jag tittar upp med mina stora mörka ögon. lägger till den där extra glimten. ler lite försynt. naggar lagom hårt på hans axel. Drar löst med naglarna längsmed hans rygg.
Han tar mina bröst i sina händer.

Jag rullar över och sätter mig över honom. Tar tag om hans handleder.
Ler inte längre. Tittar allvarligt och lugnt in i hans ögon. Nu är det han som måste vända bort blicken. Han tittar ner på min kropp.
"du är så fin. så sjukt fin. du gör mig så otroligt upphetsad."

Jag låtsas vara omedveten.
Sluta, skrattar jag och ger honom ett leende. Sedan böjer jag mig ner. Kysser hans mage. Tar hans kuk i min mun. Gör det jag är bäst på. Han kvider. När han är påväg att komma, sätter jag mig på honom istället.
Vi kommer tillsammans. Han är fast.

Inga kommentarer: