lördag 23 maj 2009

psykbryt.

Du trasar mig sönder och samman.
hemska natt.
panikläte och hyperventilerad bröstkorg.
du har stängt av mobilen, igen.

Jag ligger själv och vill ta mitt liv.
Imorgon är allt borta.

Idag är imorgon.
idag vaknar man upp ledsen i hela kroppen. det värker i hjärtat. måste operera.
det gör så ont.jag vill skära ur det. istället sprider det sig som trådar genom kroppen.
vill bara bort bort bort.
måste gå och jobba.

klockan är halv sex.
väntar i fyra timmar innan du hör av dig.

du skriver att jag är elak mot dig. att det är jag som är ett svin.
jag är liten nu. inte alls lika stöddig som igår. nu vill jag krypa upp i din famn. och bli smekt på min söndertårade kind.

du säger att det går rykten om mig.
jag har gjort bort mig.

till mitt försvar säger jag att jag inte vill ha dig heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dö inte!