söndag 31 maj 2009

knulla mig.



Frisk eller inte.
På morgonen när mitt sällskap sätter sig i en taxi för att åka uppåt Sverige för att hälsa på släkt, känner jag mig oerhört ensam.

Den där gamla "Mr Right" har hört av sig. vi sms:ade kvällen innan om att vi kanske skulle käka brunch nu på morgonen. jag ringer. inget svar.
åker hem. helt slut.
han ringer upp senare. jag försöker prata så avslappnat och naturligt som möjligt.

åker hem till honom. har bestämt mig för att inte göra något dumt.
lätt för mig att säga, när jag typ förträngt totalt hur jävla sexig han är.

Han öppnar i truckerkeps, flera dagars gammal skäggväxt och jag håller på att krevera.
vi kramas. och jag hade helt glömt spänningen mellan oss. han klämmer på min kropp. säger att jag är fin. vi lägger oss i sängen. han luktar man.

Allt annat är borta. det är så otroligt skönt att bara ligga där.

Kaffe.
Sen kramas vi mer.
snart vill han ha sex. jag vill inte. jag vill men jag kan inte.
Trots det.
Hans ögon blir mörka. han är bestämd. jag vet att han gillar det. han är äcklig på något sätt.
ändå.

Efter en kvart.
Han går utanför dörren och ringer. han är konstig. jag tycker inte riktigt om honom. han är skum och obehaglig.
Jag tackar för mig.

Känns ganska äckligt. Åker och jobbar. Ska servera på en fest.
Lite ångest.

Inga kommentarer: