måndag 5 april 2010

Glad and sorry.



Idag städade jag gamla lägenheten. Vilket jävla helvete. Varför kostade jag inte bara på mig städfirma, tänkte jag först, sedan blev det lite bättre och vips så var jag klar.

Det tog dock hela dagen.
Vilket rent vädermässigt inte gjorde så mycket. Tänkte gå ut och gå imorse, men snöstormen raserade den tanken rätt så snart.

Efter det åt jag gudomlig sushi. Precis vid nya lägenheten. Ren och skär lycka.

S är trött på att vara bortrest. Han saknar mig. Skrev älskling för första gången. Det värmde.

Jag äter chokladägg, misstänker att jag har pms. Är så jävla irriterad på allt. Och går in i varenda grej som befinner sig lite nära.

Imorgon ska jag jobba.
Har ångest för det.
Vill inte träffa alla idioter.
Jag vill göra något annat nu.

Tror inte jag kommer jobba med det här så länge till.
Vet inte riktigt om jag vågar sätta mig i skolbänken bara. Det tar emot.

Inga kommentarer: