tisdag 6 april 2010

Så gla, choklad. (Varför kan jag inte bara sluta äta?)



Tvättstugan idag.
Tänkte att torktumla kan väl inte ta så inihelvetes lång tid. Men Jo, då.
Jag beslöt mig för att vänta.
Sittandes, stirrandes, hypnotiserad av dudong dudong, och drrrrbongbong.
Efter 45 minuter av myror i hela kroppen beslutade jag mig för att tvätten var torr.
Det var den inte.
Fick stå och hänga lakan och trosor ( och kalsonger, tjoho!!) ytterligare en timme.
Lägenheten ser ut som crap.
Och imorgon ska jag ha folk över. Eller folk och folk. En öl på ballen.
Fast det är nog för kallt, och jag har inga balkongmöbler.
Aja. Det löser sig väl. I guess.

En kund la till mig på fb.
Han är så sjukt lik Jonas Karlsson. Det gör att jag får svårt att fokusera.
Kommer inte ihåg om jag sa att jag har kille..

Och killen kommer hem en da tidigare. Så jävla sött.
"Det lät som att du ville det.."
Det är aldrig någon som behandlat mig såhär förut.
Stor smileygubbe.

Inga kommentarer: