torsdag 29 september 2011

P.S.

hallå..

Idag hade vi möte på jobbet. Jag hade ingenting att säga. Det är ganska ovanligt. Ofta stör man sig ju på allting, vill förklara och förstå, säga något roligt men idag var det alldeles tomt.
Och det var så skönt. Jag har lyckats tagit min själ från det där stället. Det är bara ett jobb. Jag är inte dödstrött eller irriterad vareviga dag. Det känns trevligt.

jepp.

Vill ha en drink och en cigg men orkar inte masa mig upp ur soffan, vilket på något sätt säkert är bra.

Jag undrar om man har blivit asexuell? Blir man det med åren? Ingen som kollar när man är ute längre eller så är det väl kanske jag själv som har slutat titta upp.
Det suger ju på något sätt.

Jag har ljusfärgat mig för första gången. Det blev sådär. Det ser lite finskt ut.
Japp.

Inga kommentarer: