måndag 12 september 2011

Stick with me baby.



Man orkar ju liksom inte ta tag i allt som behöver göras.
Det är ett faktum.
Roa sig åt en sak i taget är helt lagom.

Att-göra-lista denna höst:

* Gå ner 5 kilo- för jag mår verkligen bättre när jag är riktigt smal.
* Börja med körkortet. (kommer skjutas upp)
* Sätta upp lister i sovrummet.
* Köpa symaskin.
* Börja på någon kurs. ...för att jag tror att jag skulle må bra av det (men jag hinner ju inte hur gör alla människor??)
* Läsa klassiker och nya böcker- sluta läsa om det jag har i min bokhylla, varför gör jag så?
* Börja laga matlådor igen.
* Gå igenom och göra radikala förändringar på jobbschemat.
* Träffa vänner mer spontant.
* Sluta småshoppa och börja köpa dyra kläder istället.
* Få långt hår och sluta färga sönder det.
* Jobba på mitt humör.

Check.

Inga kommentarer: