onsdag 15 april 2009

Dr. fuckme hook



Jag lyckades behöva uppsöka hospitalet igen..fan att man aldrig ska va frisk.
Denna gång med kvidande svimfärdigtont i magen. typ vid levern.
på frågan "hur mycket dricker du?", fick jag lov att hålla mig för skratt.

låg inne hela gårdagen. dom trodde det var gallan. de fyra f:n. female.fat.fertil.forty.
"och du är ju åtminstone två av dom" skrattade den snälla kvinnliga doktorn hjärtligt.
Jag synade henne skeptiskt, tills jag kunde konstatera att hon menade väl.
hon påpekade då att jag inte på långa vägar, förövrigt, var överviktig.

Sedan var jag så övertygande i min spökvita skepnad och kvidande stön, så när hon tänkte skicka hem mig, ändrade hon hela planen. jag skickades på lungröntgen och fick min ultraljudsundersökning framflyttad från två veckor framåt, till morgondagen.

vilket var idag. och jag . ja. jag är mållös.

jag sitter och väntar. en tjock skötersketant kommer ut. Uttalar självklart mitt udda, men dock enkla efternamn fel.
jag följer med henne. klär av mig. allt utom bh och det här kanske låter lite skitfult, men zebratajts och stövlar. .hm ja.det är faktiskt relevant för historien.

"Ligg här nu så kommer doktorn snart." å där ligger jag, i min läckra utstyrsel. och dörren öppnas.
"morsning!"
ut kommer, ja, kanske det sexigaste jag sett i mansväg.
så jag börjar, på riktigt, skratta. ett lite såntdär "det här är e ju förfan inte santfniss".
han skrattar lite han med. undrar om det är ok att han tar in en läkarstuderande. visst. jag är småchockad.och förväntansfull.

"flytta ut mot mig så mycket du kan." jag ligger alltså med min höft i hans sida, med hans arm mellan benen och upp på magen. och det var spänning mellan. det var det!

Han drog ner mina tajts till halva f*ttan, och kletade ner mig med sitt varma glid.
Den fantastiskt sexige doktorn fick mig att skratta nervöst några gånger med sina kvicka små läkarskämt. tror jag var inne i typ 45 min, hade kunnat stanna för alltid.

"du är ett mysterium.."lutade han sig fram och viskade i mitt öra när den studerande blivit utskickad för att hämta nått.
sedan tog han sina fingrar och drog dom lätt under min bygel på bh:n. fortsatte sedan undersökningen nere vid höften. . .

när jag är klar och han skickat ut den studerande för gott, tar jag min lilla pappershandduk som sköterskan gett mig.
"oj. jag har kletat ner dig ordentligt."
"mm.ja.jo.hm."mumlar jag nervöst och försöker torka bort allt.
försöker resa mig.
"vänta.du har lite här." han lägger mig ner. tar handduken. drar den försiktigt under mitt ena bröst, tittar mig djupt i ögonen. ler. fortsätter ner över min navel, mot min troskant. jag panikar och drar upp zebrabyxorna som han rullat ner.

Reser mig upp och plockar ihop mina resterande kläder.
Han står lutad mot väggen och tittar på mig.
"schysta brallor. är det äkta zebraskinn?.."
jag var nu så generad och skakig så jag våga inte ens titta på honom. försökte så gott jag kunde trä på mig klänningen.
"nej. det . nej."
han fortsätter.
"ja, nu får vi bara hoppas att vi kan utesluta klamyd..eller vad säger jag, crons sjukdom.."han flinar..jag blir ännu mer skitnervös och håller på att svimma.
"ja.hehe."skrattar jag, ja nervöst. "klamydia har jag redan haft så.. hahahehe."

jag rasade ut ur hans rum.svävade. trodde inte man kunde uppleva något sånt här. trodde att det skulle förbli, om det ens varit, en fantasi.
Härligt att det finns lite ohederliga doktorer också.

Inga kommentarer: