torsdag 16 april 2009

Du är oförstörd för mig.



Varför kan jag inte släppa dig, du oattraktiva från helgen?
Du är ju verkligen inte ful. Du är vacker. det är inte det.
Det är bara det att jag inte såg dig som något potentiellt ligg överhuvudtaget. Du var så...asexuell.

Men du är nog en sådan som kan byta skepnad.
Du är tvilling såg jag när jag googlade dig.
Jag har bara tvillingvänner. Och skorpionmän. Ändå kan jag inte sluta tänka på det vi hade.
Våran kravlösa morgon. Vårt enkla prat. Din enkla kravlösa syn, på allt.

Å du är basist. Och det är perfekt pojkvänsmaterial.

Så, nu har vi pratat varenda kväll. Skickat iväg ett sms då och då.
Vi bestämde att träffas imorgon. Du föreslog en promenad. Jag ville vara hemma hos dig. Det är du som är den kloka.
Jag tänkte att om jag ska knulla med dig så är det sista chansen nu..

Men, min kille kommer hem tidigare. Allt gick inte riktigt som planerat och därför kommer han hem redan imorgonkväll.

När du får det sms:et, svarar du , klokt;
"Det kanske var tur.Ni får ta hand om varandra." för du är så genomgod.
Motsatsen till mig.
Du fortsätter "Inte rätt tid nu bara".

Du vill inte ha förhållande, du ser mig som flickvänsmaterial och tror att jag vill lämna mitt förhållande.
Du tror fel.
Det är bara din kropp jag är ute efter. Och dina lugnande ord.

Inga kommentarer: