tisdag 14 april 2009

However much you want me, I swear I'll make you want me more, and more.



Jo.
Jag sov hos mitt ex.
Kvällen innan var vi och drack öl, det var jättetrevligt. Blev rätt sent, och när vi skulle avrunda sa han att jag aldrig varit så snygg som nu. Ville jag följa med hem?
Det ville jag inte. Vi bestämde att ses dagen därpå istället.

Dessvärre(bättre?), var det inte alls så trevligt.
Han bjöd på middag och massa vin. vi hamnade som vanligt i diskussion om vad som var fel mellan oss, jag grät lite och han led av vartenda ord jag berättade om mitt nya liv.

jag sov över i allafall. Det var ju bestämt.
Han ville kramas. Vi kramades lite. Och han tog på mig. Det var helt okej, men när det var min tur att tillfredställa tog det tvärstopp.
Det kändes som att om jag skulle behöva ta på hans kuk skulle jag spy. jag kände mig lite som en prostituerad som skulle ligga med en avskyvärd gubbe.
jag tycker att det känns hemskt att jag känner så. antar att det är någonslags syskonkänsla.
har faktiskt Aldrig känt så förrut. Men så är jag ju också översexuell.

Fick sms senare om att han förstår hur mycket han har sårat mig under åren. Får väl se om den här karusellen fortsätter.

Inga kommentarer: