måndag 4 oktober 2010

Vård.

Äntligen nytt internet.
Har dock varit befriande att vara utan.
Börjat sticka, läsa och sådant där man aldrig har tid med.

Sitter och kollar upp psykhjälp. Skulle behöva gå och snacka med någon.
Konstigt att människor kan tänka sig att betala 700 kr/gången bara för att få berätta vad man varit med om. .

Önskar att jag hade en snäll vän som aldrig kändes jobbig att ringa, någon som förstår allt ja menar innan jag hinner öppna munnen, ja allt det där, slippa förklara mig hela tiden, stå till svars..

Köpte en fin jacka igår, i mocka, det var ingen som sa att den var fin.
Lite konstigt.

4 kommentarer:

Romantik och Verklighet sa...

Om du vill så kan du berätta för mig helt anonymt via mail. Har pluggat en del och även jobbat med att lyssna på människor. /Ettan

vi som bloggar (at) gmail.com i ett ord.

jolly jumper sa...

Jag ska inte tråka ut dig med mitt. Tack ändå, det var snällt.
/J.J

Anonym sa...

asså gå till vårdcentralen!!! det kostar ca 70:- per gång och när man är uppe i 1000:- är det gratis i ett år. Bättre än inget liksom

jolly jumper sa...

Det låter ju som en idé. Ska kolla på det!