måndag 25 februari 2008

Get me some.



Lördagen blev kanske inte riktigt som det var tänkt, men ack så roligt.

En massa öldrickande ledde till utgång och efterfest. Träffade en kille som skulle imponerat på morsan, och kanske just därför mindre på mig...

Han var dock filmstjärnesnygg och det fick duga. Han visade också Rejäla färdigheter inom vissa andra områden. Vilket kändes riktigt bra efter en del stolpskott...

Jag tog nummer och antagligen kommer jag inte ringa, eller jo, antagligen kommer jag ringa, smått desperat vid tretiden nångång. hm.

Jag Måste köpa kläder. Inte minst till på onsdag då det är jobbutgång...

Imorrn blir det Ikea. Sedan städa lägenhet. Ska försöka flytta in, åtminstone till helgen. Japp.

2 kommentarer:

Fredrik Olsson sa...

Jo, Jolly.
Jag måste nog skriva att jag älskar din blogg. Fy fan vad den är helt underbar att läsa. Jag formulerar om och blir en klokare människa.

Tack.
/
Fredrik

jolly jumper sa...

Det var kul att höra!
tack så mycket. Gillar din också,vetdu!
J.J