onsdag 6 februari 2008

Movin on.

Tråkig. Tung. Tant.

Men annars är det bra.
Har lite pirr i magen. Känns som en enorm befrielse att Äntligen fått lägenhet.

Har blivit helt galen i Blocket dessvärre.
Senaste fyndet var ett matbord, Perstorps med fyra söta pinnstolar. 400 spänn. Så nöjd!

Nu hör jag min granne komma upp i hissen. Han är så jävla sexig. Jag skulle vilja ha sex med honom. Jag undrar om han tänkt så om mig. Hur ska jag lyckas få till det? Kommer ju aldrig gå...tråkigt.

På fredag är det dunderkalas. Antagligen kommer alla möjliga ex, knull och efterhängsna jävlar vara där. Kan bli rätt intressant. jojo.

Måste börja rensa, städa, slänga, packa, sortera. Dessvärre har jag ingen stresspress på mig. Är lite svårt att komma igång då.
Måste köpa nödvändiga grejer. Typ kastruller och porslin. Istället köper jag tavlor och drickunderlägg. Och mat.
Matmatmat. Hur mycket gör jag av med på mat?
Måste sluta med det.

Inga kommentarer: