måndag 18 februari 2008

Vill ha din säng.


Var i lägenheten idag och fixade lite. Riktigt bra. Nu vet jag hur jag vill ha det.
Färg är kirrad och imorgon blir det storstädning och lite spackel förhoppningsvis.

Måste gå till doktorn. Det är Någonting som inte stämmer med mig. . . .
Allt är rörigt just nu.
Är det verkligen meningen att man ska vara två?
Nu när kvinnan kan försörja sig själv. Är det säkert att det inte bara är skitsnack..?
Nähe. Ok.
Men Hur kommer sig att den jag tycker om, tycker om någon annan, och den jag inte gillar, gillar mig?
Om Gud har en plan för mig är det inte att jag ska få till det iallafall. Det skulle vara rent sexuellt då. Där går det ju ingen brist. Är det kanske därför?
Kan man vara för lättfotad? Ja. Det är klart man kan. Det är klart jag är. Det är det. Det måste det vara.
Celibat nu då eller? Varför ska jag göra en uppoffring bara för att hitta min prins?
Måste män också göra så?

Inga kommentarer: