måndag 11 februari 2008

One last time, let's go there


Många män blir det.
I omgångar.

Just nu känner jag mig smått förvirrad.

"Mitt livs kärlek" hörde av sig. Han hade tappat mobilen. (ja, på riktigt.) Han ville träffas. Jag skulle ut. Han föreslog att jag skulle komma till honom innan. Och, varför inte..

Väl där uppenbarar sig denna fantastiska varelse som nog kan vara det charmigaste jag sett. Vinglas i handen innan kappan var av, olivskål o dv saker framdukade. Fläckfritt. Stärkt och strykt.

Intensivsex. Puss. Och iväg.


Bar. Jäger, öl, JD. Taxi. Vidare.


Spelning. Drink, shot, shot,drink, vin.ölölöl.
Lyckades springa på en gammal bekant i helt fel tillfälle, lite för nära, lite för mycket. Och självklart lyckades jag göra detta med mitt ex ståendes bredvid som ett frågetecken...


Vidare.

Drog på efterfest. Med ex, diverse gamla ragg osv. Berättade uppenbarligen vad jag kände för Exet (trodde inte jag visste det.....), han drog därefter.

Jag fortsatte att försköna kvällen med min närvaro.

Träffade en Ny kille.
Han frågade om vi kunde börja "hänga", och om det var okey att jag blev hans ...baby.
Smått ovan vid hans sett att se på saker. Kanske därför han gör mig intresserad.

När solen började ställa sig högt på himlen, dagen efter var det bara Jag, NyK, Vän och Vän kvar.
Vi beslutade då att ta taxi till honom och ..sova. Hans lägenhet förvånade mig. Likaså hans yrke, charm och skills.

Helt plötsligt är det ju han som verkar vara Den Rätte. Konstigt.

Som en riktig karl hör han av sig med dögulligt sms dagenefter. Så enkel.
Saknar honom redan.

Men, sedan har vi ju chefen också.
Vi träffades på jobbet igår. Han undrade varför jag inte hört av mig. Undrar om jag inte vill träffas mer. "Jovisst" svarar jag. Vet inte varför. Vill jag?
Säger i allafall att vi ska träffas i veckan...

Och mitt stackars Ex. Han lägger sig på rygg och blir totalt överkörd av mig. gång på gång på gång. Jag har bestämt mig för att avsluta nu. PÅ RIKTIGT.
Eftersom han inte verkar fatta vad som är bäst för honom, måste jag fatta det beslutet. Det är det minsta jag kan göra.


Imorgon ska jag hämta säng. Sedan måste jag sätta fart. Varför flyttar jag inte bara?

Inga kommentarer: