onsdag 20 februari 2008

Right.



Min Nya har kommit tillbaka från sin tour. Åh, blir alldeles varm i magen när jag tänker på honom. Fick finsms och gick igenom hela mitt vokabulär för att kunna svara korrekt. Antagligen blir det mer fel än rätt när man gör så ..men men

Han är Så jävla sexig. Jag vet att jag kommer förstöra allting med att vara för spänd och orolig, antagligen för full också. Det är nog faktiskt så det brukar sluta. Jättekonstigt.
Måste sluta med det.

Det är som att jag tar på mig en roll när jag träffar någon. Typ börjar anpassa mig.
Måste sluta med det. Också.
Dagen har varit lite ostrukturerad. Sänghelvetet, eller snarare helvetet som äger den beter sig som ett svin. Orkar inte. Får bli Ikea istället.
Handlade diverse städprylar istället. Och Kläder. Som kommer lämnas tillbaka fortast möjligast. Pga identitetskris. Herregud vad tänkte jag med? Speciellt att börja exprimentera med såntdär när man är fattiglapp. Suck på mig.
På kvällen blev det snuskpizza med E. Usch, vidrigt. Onödigt.
Längtar till helgen. På lördag blir det förhoppningsvis party. Kanske att man firar lite i nya lyan också. Det skulle vara schyst. Det ska jag fundera över. Jojo.

Inga kommentarer: