måndag 4 januari 2010

Blahblah.



Idag är jag ledig.

Jag känner mig lite pressad av att göra något bra. Inte kasta bort dagen.
Jag är stolt över mig själv att jag lyckades tacka nej till att ligga och kramas med A igår.
Vill vara själv nu.
Jag har härmed lärt mig att inte ge bort mitt hjärta det första jag gör.

Skulle vilja åka in till st eriksplan och kolla skivor. Känner dock att det rent ekonomiskt inte känns helt rätt.
Har liksom ingen vinylspelare för tillfället. Vill hitta en gammal.
Men problemet är, eftersom jag alltid levt med killar, att jag aldrig hunnit samla på mig sånt utan glidit genom livet och haft allt fixat.
Och jag kan ingenting om att koppla om, byta remmar. Och sånt.
Därför behöver jag en man.

Annars är jag rätt nöjd själv.

Jag skulle vilja köpa en ny stålsträngad, ett piano, högtalare, vinylspelare, hyllor, ramar, någonslags stereo, handdukar, överkast, stekpannor, kastruller, m.m

Häromdagen köpte jag lite kläder. Ett par skor från topshop, skitfina jeans, en stickad tröja, en lite jackgrej, känns mycket bra.

Idag ska jag köpa en kaffeburk.
Och nytt smör, för det gick ut den 29:onde.

Inga kommentarer: