söndag 3 januari 2010

Delivery Status Notification (Failure)‏ postmaster@mail.hotmail.com


Hej Jan!



Var är du?

Jag saknar dig så.

Önskar att det kunde gå att skicka mejl till andra sidan.



Hur fan i helvete kunde du dö?



Pratade vi någonsin om döden?

Visste du?



Vad tänkte du? Din syster. Din mamma! Hur i helvete kunde du?

Varför kunde du inte lösa det här? det där.





Jag vet att det inte går att lägga skuld.

Men alla mina minnen är så Jävla tydliga.

När vi gick från skolan, när vi pratade, när vi låg i din säng.

Tänkte du nånsin på mig? Varför var du så hård?



Varför kunde jag inte rädda dig?

Varför kunde inte du rädda dig?



Jag älskar dig över allt annat. Jag önskar att du låg bredvid mig. Jag hade kunnat skydda dig. Varför skyddade jag inte dig?



Kom tillbaka.

Annars ses vi om alldeles för många år.

Lämna mig aldrig igen.

Jag ska aldrig lämna dig.

Förlåt att jag aldrig kunde säga vad jag kände för dig.

Men antar att du förstod.

Jag saknar dig så.

Puss och kram /din ...

Inga kommentarer: