måndag 18 januari 2010

Förpackad.



Så jag drog därifrån på lördagsmorgonen. Hem till min bakfulla vän, där räkskalen fortfarande stod framme och minneluckorna osade.

Vi redde ut kvällen, käkade pizza och sushi och kollade på sex and the city hela dagen. Sånt gör jag aldrig när jag är i ett förhållande. Då knullar man bara dagen efter. Undra vad som är bäst...

På kvällen gick jag på dejt.
Japp.
Jag är en riktig dejtare.
Han var söt. Lite Birk över honom. Men söt.
Ingen puss eller någonting.

Så vi träffades i söndags också.
Då hemma hos honom.
Han var inge bra på att ta initiativ.
Och jag var stel. Försökte fokusera på tv:n.
Men sen blev det så jävla sent. Jag orkade inte åka hem. Så jag kysste honom dramatiskt och natten slutade i hans 90säng.
Och hur kan man förvandlas från pojken i En kärlekshistoria till Dirk Diggler på två sek?
Förvarning tack!

Inga kommentarer: