tisdag 16 februari 2010

Lost my drivin' wheel.



Imorgon ska jag träffa mitt ExX. Han ska Tydligen få barn.
Det gav mig en smärre livskris.
Alla barn som vi skulle göra. Lägenheten som Vi skulle flyttat till osv. Där bor en annan tjej nu.
Men honom har jag ju i allafall släppt. Det känns bara konstigt. Men bra att han går vidare. Får familj.
Hoppas att han är lycklig.

Jag bröt med M.
Han skrev ett mejl att han börjat gråta efter vårat samtal.
...
Har lite svårt för män som gråter.
Missförstå mig rätt.
Det är jättefint att kunna visa känslor.
Men alltså det kan bli så konstlat när man sitter och hulkar osv.
Och när man tjatar. Och tjatar.

Jag orkar inte med honom just nu.
Han stör min psykotiskapojkvänsrytm.
Han är nämligen Trevlig. Och Snäll.
Och jag har verkligen försökt.
Men han intresserar inte mig för fem öre.
Synd.

Funderar på om jag borde göra något annat.

Jag kanske verkligen borde sluta jobba med det jag gör.
Jag borde jobba inom vården.
Eller med barn.
På Bris vill jag jobba.
Varför gör jag inte det?
Jävla kunder.

Inga kommentarer: