måndag 3 september 2007

3/9

Sköndag idag.
Handlade mat med E och åkte hem till mig. Käka, prata, käka, prata.

Såg "Upp till kamp!". Hah, vilken besvikelse. Eller, inte för att man hoppats på något direkt. Men det knottrade sig, av skam, på armarna, när de usla, fula skådespelarna vräkte ur sig sina osmakliga repliker. Pinsamt.



Imorgon är det special på jobbet. Man vill hålla kvar oss, alldeles För länge. Och för det bjuder man på korv. Jag äter inte korv.

Vi ska börja spela ihop, H och jag. Vet inte riktigt om det kommer fungera. Kanske lite väl mycket känslor involverade. Men det skulle vara riktigt kul att komma igång igen. Tror ändå att vi skulle kunna göra något riktigt bra. Jag skulle känna mig hedrad att få spela med honom, verkar dumt att tacka nej.


Och, så ska jag köpa kort, träningskort nu. Måste, måste, måste.
Det här håller inte i längden. Har ju börjat märka det nu, faktsikt.

Sovdags.

Inga kommentarer: