tisdag 25 september 2007

Glad igen.

Idag är jag glad. Jag har inte varit såhär uppåt på länge. Allt känns så lätt, nästan så att jag svävar. Konstigt.
Vi fick åka upp till sjukhuset igår och säga Adjö och titta på Farmor. Hon var nedfryst och såg ut som en Madame Tussau-figur. Det var obehagligt och kändes oerhört bisarrt. Men skönt.
Jag tror faktiskt inte jag hade förstått att hon försvunnit annars. Och jag tror att hon har det fantastiskt där hon är nu.

Igårkväll, när jag gått och lagt mig, kändes det som att hon smekte min kind. Jag blev alldeles varm. Det kändes som att hon tog farväl. Och imorse var allt toppen!



Imorgon ska en vän spela skivor. Vi träffades i lördags. Hade riktigt roligt...
Undrar om det blir Lika kul imorrn. Hm.
Han är en kopia av Brian Jones. Det är väldigt positivt.

Inga kommentarer: