lördag 8 september 2007

Host, host

Blev dödssjuk. Hög feber och krämpor i hela kroppen. Fick lov att sjukanmäla mig, och förlorade därmed, typ Hur mycket pengar som helst. Känns aningen surt.

The weight/the band. Aj, det skaver riktigt i hjärtat, hur bra får det vara? Snart kommer tårarna. Helt jävla underbart. ouhf.

Jag har varit en riktigt stygg flicka och lagt bud på en himla massa struntsaker på Tradera + andra klädköparsajter. Kommer bli ett dyrt kalas det här för mig, men det kan jag vänta med att oroa mig för till nästa månad.

Jag ska bara vara hemma i helgen, och bli riktigt frisk. Har inte råd att vara halvdan, eller sjuk igen. Då är det ju också ganska okej att shoppa på nätet, om man verkligen inte kan lämna lyan.

Sovdags. Men först, hostmedicin.

Och, låten på repeat, bara En gång till!

Inga kommentarer: