torsdag 13 september 2007

Desperat.

Hemma från jobbet..äntligen. Hungrig. Uppspelt, men trött.
Sjuk. Host. Slem.

Jag har gråtit mycket dom senaste dagarna. Har en lägenhet pågång. På Söder. Å ja. Jag vill jag vill jag vill.
Sjöutsikt och helt perfekt.
Bli min!

Men ja, jag har gråtit. Och gråtit. Vet inte vad som hänt. Muren är riven. Förtollningen bruten.

Jag är ingenting. Jag får ingenting. Jag vill ingen, jo, jag vill massor.
Jag vill ha;
sex
lust
pengar
närhet
ömhet
kramar
sprit

Han älskar mig. Jag har glömt hur det känns. Jag älskar ingenting. Förutom minnena av värme och kärlek.

Jag tror att jag är mjuk och blödig. Men egentligen är jag stenhård. Han tycker att jag har förändrats. Och det har jag nog, kanske.

Eller så är det febern som gör det.
Tristessen som får mina tårar att spruta.

Öken.

Inga kommentarer: