tisdag 19 juni 2007

Fit for life

Japp.
Luggen är klippt och övriga håret (inkl lugg) är färgat härligt brunbrunt.
Hoppas jag är nöjd imorgon också. Det vore inge bra annars.

Syster var här och åt, hon är snart färdigutbildad undersköterska. Såå duktig. Men hon jobbar alldeles för mycket, med mina mått mätt. Tycker förövrigt att hon ska dumpa sin sambo och bo med mig istället. Fuck vad skoj vi skulle ha.
Vi är ganska lika.Har inga hämningar, överhuvudtaget. fy fan.

Kan förövrigt inte sova. Slötittar på Simpsons.Jappalidudelidapp.

Imorgon är det jobb, börjar nio, tycker det känns hemskt tidigt. usch vad lat jag blivit.
Ska träffa Honom imorgon, efter jobbet. Vi har lite olika tankar om allting, känns det som.
fan, jag vill käka, mysa och knulla.
Tror att han vill typ promenera och vara vänner.
Skulle vara så sköönt att få sova "hemma" i min gamla säng.Nuförtiden bor jag i en soffa.

Vän och jag pratar om att åka å se Stones.Det skulle faktiskt vara skitkul, härligt att göra av med dom här jävla stålarna jag sitter och drar in.
Jag var iochförsig inte så imponerad sist dom var här, iallafall inte på Stadion. Men det känns ju coolt ändå...



Kollade "rolling like a stone" igår. Fan, fint det där. Jag förstår faktiskt inte att 40/50-talisterna klarar av att leva i dagens samhälle. Iof är det ju dom som skapat det. Va fan gjorde dom det för?

Inga kommentarer: