måndag 18 juni 2007

Be the rain

Vaknade av att telefonen ringde. Fan vad jag hatar det. Det förstör ofta hela dagen.

Men eftersom klockan var halv tolv, blev jag hemligt lättad. Gillar inte att sova länge. Förövrigt blir det inte mycket till sömn för mig. Kanske var det så dialogen med min vän uppstod:

-Du har börjat sminka dig annorlunda, det är fint.
-Nä,det har jag inte. Men vadå, på vad sätt ser jag annorlunda ut?
-Men jo, du har ju nån slags blå ögonskugga!
-Nej, det har jag inte.


Fy fan vad jag hatar det där jävla pussycat dolls, på trean. Inte för att jag bryr mig egentligen. Men blir liksom ledsen av hur tjejer helt tappat omdömmet...


Funderar på att gå å klippa lugg, men det är inge bra när det regnar. Kommer se ut som en pudelrockare.Och det vill man ju inte.


Vet inte alls vad jag ska göra idag. Känner inte för nånting. Inte ens pizza..
Mitt intresse för mat blir bara större och större med åren. Alltså inte fin, speciell mat utan vilken mat som helst. Det är ganska äckligt.
Ikväll tänker jag..tacos.

Inga kommentarer: