måndag 11 juni 2007

Imorgon tänkte jag börja mitt nya liv. Jag har varit lite väl självdestruktiv de senaste veckorna. Ätit som en flodhäst...eller nått i den stilen.



Tänkte att jag kanske skulle börja besöka gymmet igen....får se hur det blir med den saken.

Imorgon börjar jag även mitt nya jobb...ohh...ska bli skoj. Kassabiträde åhåjaja. hm.

Jag är nybliven singel...eller?...typ mera en paus...kanske förhållande..kanske inte..
Tänkte att den här sommaren skulle få visa om vi ska va tillsammans..min karl och jag.
Dom här sex åren har varit bra, händelserika....men någonting fattas...eller så är det bara fel på mig som inte är nöjd med vad jag har.vet inte riktigt.

Så...iallafall så har jag alltså fått flytta hem till päronen. Något som känns....ja..konstigt, men bra på olika sätt.
Tänkte att lägenhet får vänta till efter sommaren, om det fortfarande är aktuellt då.
Ska vi ligga med andra? frågade vi oss. Men det fanns inget bra svar på det..så vi kom fram till att vi får göra vad vi känner för, och sen avgöra om det var bra eller dåligt........herregud

Han verkar ha tagit tillfället i akt och är numera ute vareviga dagochnatt, om jag förstått saken rätt.
Själv tänkte jag få till en riktig kalaskväll i helgen. får väl se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer: