lördag 9 juni 2007

varmt...

Jag borde köpa kläder, men det är ju så mycket människor ute på stan, och det tycker jag är fruktansvärt jobbigt.


Därför försöker jag köpa kläder på internet..men det går inge bra....Har lagt bud på ett mönster
på en parkas från 60-talet, men jag kan ju för fan inte sy!hoppas jag inte vinner auktionen.

Jag vann en auktion....på ett mobilbatteri, mitt har nämligen tagit fikapaus.Åsså när jag äntligen har fått tag i ett å pyntat 157 spänn...då stämplar den jäveln in igen!! fungerar utmärkt nu.suck.

det är för varmt att gå ut...å jag är för bakfull för att göra någonting överhuvudtaget. egentligen....men ändå finns paniken där, det är lördag,"fint väder" osv. Varför?? den där jävla pressen att man måste göra en massa saker bara för att det är sol...uschuschusch

ett plus är att det är ljust ute hela natten, typ. gick hem från slussen..självklart körde nattbussen förbi mig på halva vägen....men fan Stockholm är rätt schyst halv sex på morron.nåja.

Inga kommentarer: