söndag 17 juni 2007

Äntligen öl.

Efter ett långt samtal med syster om hur tråkigt mitt liv är, påväg hem från jobbet, nästan övertygad om att en hemmakväll skulle kännas rätt för mig, smsar min vän. Hon är på trädgårn å vill att Jag ska komma dit.



Mitt sug efter McDonaldskäk som jag redan vid fem-tiden på jobbet, bestämt mig för att förtära i skymningen går icke bort. Därför ger jag mig själv en fettchock, genom att slänga i mig QP-meny, med allt vad det innebär, på fyra minuter.
Klar att gå ringer hon och säger att dom inte ska va kvar.

Därför kom hon till söder, hamna på ett hak i g-stan. Oj, vad .....eh jag vet inte. Sing'alongs, bönder och ÖL. Efter några timmar var det outhärdligt.

Jag vill till Debaser, det vill inte hon. Därför får jag gå själv dit, träffade där "Exet" med vän. Ölen smaka urin, min Pauspojkvän var oren i munnen, men det var kul. Bisarrt. Fan, varenda jävel e ju där.

"Ska vi gå hem till dig, eller mig?".
Det blev taxi upp till söder, sex, om än något utdraget. ..(Tack alkohol)..gick upp vid åtta, servera kaffe och sen iväg till jobbet.
Han var söt.
Jag känner att vi är så synkade.På nått sätt.

Ikväll ska jag käka scampi. Hah kom på mig själv med att jag nu förstår att maträtten Scampi Indieen, inte heter Scampi in the end, som jag av nån anledning alltid sagt, dom gångerna jag pratat om den maträtten.

Jag känner mig förvirrad och trött.

Imorgon är jag ledig. Hopppas det regnar, isånnafall ska jag käka pizza å hyra film, om det är sol ska jag promenera.Hoppas på regn.

Inga kommentarer: