tisdag 21 augusti 2007

Hello Goodbye

Klippte mig idag.bra.snyggt.rakt.av.
Köpte två klänningsliknandeplagg.bra.tror jag.

Imorgon ska jag städa ur lägenheten som jag ska spendera resten av året i.
Jag måste dessvärre köpa en massa saker som är svårt att leva ordentligt utan, och det kommer nog ta sin lilla tid, rent ekonomiskt. Jag behöver;
Högtalare.
Vinylspelare inkl någon slags stereoanläggning.
Skiv/stereobänk.
Mattor.
Hallgrejer.
Lakan.
Gardiner?.
Lampor.
Porslin + bestick.
Kaffekokare.
Laptop?
Väggprydnader.
Så går det när man lämnar sitt liv, bara sådär. Hej då liv! Hej då saker! Hej då lägenhet! Hej då innerstan! Hej då alkisgranne! Hej då mys och kramar! Hej då värme! Hej då helkaklat badrum! Hej då dator! Hej då god mat! Hej då älskling!
Oj. Vad bitter jag är. Det börjar bli komiskt. Nästan. Inte riktigt.

Inga kommentarer: