onsdag 8 augusti 2007

Solsken hela dagen.

Å läsken blir bara större och större. Två cola och en jättepopcorn, hälften blev ju förfarao kvar! Det är inte värt det...
Filmen, jamen den var väl festlig! Tycker jag var ett bra initiativ. Lagom var den också. Och lagom är bra, eller hur?!

Efteråt gick vi till Harvest Home. Jag vet inte vad jag tycker. Gillar menyn, å gott är det. Det känns Lagom genuint, å priserna är ju faktiskt bra. Känguru har dom på menyn också, that's great!Jepp.

Han föreslog att vi sparar pengar i ett år, tar körkort i sommar och sedan reser iväg, nånstans. Det kändes bra. Men svårt att planera så, när jag inte ens vet var jag kommer ha min säng i höst.

Nu ska jag äta makaroner med ketchup. Hoppas T vill göra en liten utflykt idag. Annars kommer den här dagen inte heller bli något att minnas. Många sådana dagar den här sommaren, tråkigt.

Inga kommentarer: