tisdag 13 maj 2008

Birds.


Jag började gråta idag. på tunnelbanan. på riktigt. det kom tårar, riktiga tårar. på tunnelbanan. jag hade ingen aning om att jag var kapabel till sånt. det var som en klump löstes upp i min mage en stor sorgklump, därefter följde en otrolig lättnad.

Det var nästan exakt ett år sedan det tog slut med mig ex. vi har fortsatt att träffas och hämmat varandra från att gå vidare.

I lördags träffades vi ute. det var som en kniv mellan oss. dagen efter sa jag att det nog var bäst att avsluta helt. undrar om det är på riktigt den här gången.


Lover,there will be another one
Who'll hover
over you beneath the sun
Tomorrow
see the things
that never come
Today
When you see me
Fly away without you
Shadow on the things you know
Feathers fall around you
And show you the way to go
It's over, it's over.
Nestled
in your wings my little one
This special
morning brings another sun
Tomorrow
see the things
that never come
Today
When you see me
Fly away without you
Shadow on the things you know
Feathers fall around you
And show you the way to go
It's over, it's over.

Inga kommentarer: