torsdag 29 maj 2008

En gång för alla.


Okej.


det har varit en massa prat om killar hit och killar dit. Ingenting har varit riktigt seriöst, och jag känner mig verkligt trött på mig själv och mina erotiska fantasier om den perfekta mannen.


Jag vill, en gång för alla, Inte ha Mr Snyggo. Han är ointressant (troligen även ointresserad) och jag förtjänar något bättre.


Mr Right, han såg jag ute igår, det var inte en tillstymmelse av pirr i magen. Inget för mig.


Brian Jones. Han och jag sågs för några dagar sedan. Gick hem tillsammans, och spenderade sedan nästa soliga dag i en park med en liter vin och diverse shitchat. riktigt bra,

Meeen, inget riktigt pirr där heller. Förvisso pojkvänsmaterial, och kontakten tåls därför att hållas vid liv.


Så. jag ska försöka. Verkligen Försöka, att inte bry mig. jag ska titta ner i marken och jag ska vänta på min perfekta match. Så jävla lång tid kan det ju inte ta.

Inga kommentarer: