torsdag 1 maj 2008

Hello handsome.

ja. Mr snyggo hade tydligen kommit hem från staterna. För när vi igår snacka om honom så kom han, i vanlig ordning, fram från vadsomhelst.
Denna gång från en vanlig ingång.
Komiken förvandlades snart till ren frustration. Jag ignorerade som vanligt, han var påväg fram och jag stirra in i en vägg, tills han demonstrativt vände på klacken.
Kan bli rätt svårt att någonsin hälsa på honom överhuvudtaget igen. U go girl.

Bartendern var inge vidare snygg. Insåg att jag nog varit rätt tankad när jag sett honom innan. Synd.

Trodde förövrigt att han ringt från dolt nummer ca sex gånger, mycket smickrad.
När jag äntligen svarar är det från smittskyddsenheten på fucking sös. "Enligt svensk lag måste du hoppla ner å ta ett litet klamydiatest, förstår du".
Fuck.
Pinsamt blev det när jag övertygad om vem smittojäveln va, igår ställde honom mot väggen...Det var inte han.
Men, han tackade för min uppriktighet och skulle kila iväg direkt. Kanoners.

Idag fick jag reda på vem det var, visa sig vara väldigt långt tillbaka i tiden, så detta har inte påverkat mig.

Ja e sjuk. Jag måste jobba idag. jag vill inte det. usch.

Inga kommentarer: