tisdag 20 maj 2008

Romantiska män.


kan inte sova.
sitter och lyssnar på dåliga lundellinspelningar från 80-talet. det är nog bland det sämsta som gjorts. så otroligt synd, hade ju kunnat vara tidlöst.
men vissa grejer mitt i det där är faktiskt bra. så bra så att man skulle vilja ha Ulf liggandes bredvid i sängen.
det skulle jag nog vilja i vilket fall, men extra mycket när jag lyssnar på tex -min älskling-. den är fin.
jag vill också..


finns det män som är sådär, på riktigt? det kan det ju inte göra. det enda jag har hört från liknande karlar, ofta i slutet av förhållandet, är "men jag gjorde ju precis allting rätt...!!".
det är så otroligt avtändande. hur kan man leva med någon och låtsas, säga sånt man tror är rätt. Då måste man ju vara dum i huvet.

det stod i mitt horoskop att den här dagen skulle handla mycket om kärlek, det har den inte gjort.
jag har inte träffat en enda att vara kär i. förutom att jag vaknade av en otroligt, erotisk dröm. med vikten på otrolig.
jag har börjat drömma om en gammal vän. att vi kramas och han säger att han alltid älskat mig, sedan frågar han om han får adda mig på facebook.

jag har slutat analysera drömmar. jag vet ju att det är jag som fantiserar ihop dom. vad skulle det vara för övernaturligt med det?
jag är desperat. that's it.

Inga kommentarer: