söndag 29 november 2009

Found it.



Min lägenhet.
Jag har hittat den.
Det här måste vara rätt.
Allt är bara så fel med den, brukar ju kännas så då. När det är rätt.
Den har Allt jag sa att jag Aldrig ville ha.
Och hur många gånger är det inte just då man får det?
Känns som att det är en förberedelse för vad som komma skall.
Jag ska aldrig....

Jag ska fan ligga i och buda över, kommer troligtvis aldrig få igen pengarna, men va fan.
Eller?
Kan man köpa lägenhet på impuls?
Ja.

Det är en liten liten skrivarlya. Utan dusch. Den är Helt perfekt.
Jag var ute efter något "nyare". Var trött på gamla lägenheter. Sa att jag aldrig skulle ha Stockholmsdusch. Och att jag inte brydde mig om utsikt och sånt.
Nu ska jag börja mitt nya liv.

Jag ska bry mig om min kropp.
Jag ska börja köpa riktiga kläder igen, börja engagera mig lite.
Känns som att jag haft en riktig slöperiod nu.
Borde köpa nya skor.
Och jacka.
Är redan trött på kappa. Känner mig som en tjock tant.
Och väska. Jag måste köpa en väska.

Borde göra en lista.

Inga kommentarer: