tisdag 24 november 2009

Gemini child.




Vi har börjat smsa.
Känns sådär.
Ett jävla maraton. Och lite hård ton.
Började undra om allt kanske skulle rinna ut i sanden.

Höll på att lägga bud idag.
Perfekt lägenhet.
Har nog räknat med för lite pengar dock.
Nästan så att det är pinsamt att dra sig ur...fan.

Jag ringde honom påväg hem fån jobbet.
Han Tryckte bort mig.

Men.

Ringde senare upp och allt bara rann av mig.
Hans röst.
Jag är så attraherad av honom.
Han lät glad och lurig.
Tror han tyckte det var skönt att prata också.
Jag bad om ursäkt igen för att jag varit så konstig.

Han bara jobbar och jobbar. Undra hur vårat liv skulle se ut.
Jag vill krama.

Hördes lite med kill..exet. Kexet.
Kexet sa att han tycker att det är jobbigt att sova utan mig. nu kan han ju börja ångra sig. Skulle kanske tänkt på det innan.


Var ute igår. Drack massa vin. Tog springnota. Pinsamt.
Förstår inte varför.
Usch.
Det ska bli så skönt att inte va bakis imorgon.

Hoppas jag får träffa min lover då.
Hoppas hoppas.

Inga kommentarer: